Kamis, 30 Desember 2010

Question.

Circa: 1910 Left, Jozef Rajewski, 4th from left, Stanislaw Pyrzyński.

Here we are, a day before the New Year starts and my question to you is do you know any of the men in the picture above.  I received it yesterday but don't know who they are.  So the New Year starts off with a question.

Joan and I are almost recovered from our colds but will not venture outside tomorrow night to Plac Wolnośći for the party/celebration.  We'll watch the fireworks from our flat instead, in a nice cozy, warm setting. Outside it will be about -15c and that's not my idea of a very warm celebration area.  I'm sure we won't be missed because there will be hundreds of younger people in attendence.

Jesteśmy tu, dzień przed rozpoczęciem nowego roku i moje pytanie brzmi czy znacie jakieś z mężczyzn na obrazku powyżej. Dostałem go wczoraj, ale nie wiem, kim są. Tak więc Nowy Rok zaczyna się pytanie.

Joan i ja jesteśmy prawie odzyskane z naszego przeziębienia, ale nie wychodząc poza jutro w nocy na Placu Wolności do strony / uroczystości. Będziemy oglądać fajerwerki z naszego mieszkania, a nie, w miłej przytulny, ciepły ustawienie. Poza będzie to około-15C i to nie jest mój pomysł na bardzo ciepłego uroczystości. Jestem pewien, że nie zostaną pominięte, ponieważ nie będzie setki młodych ludzi w obecności.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar